Sociala medier

Media

Ett litet urval av Klas i media

TV4: Så påverkar rubriker våra känslor

22 november 2022: TV4 Nyhetsmorgons funderingskompis

TV4: Klas Hallberg är vår nya inspirationskompis: ”Vi ska fundera ihop”

25 oktober 2022. TV4 Nyhetsmorgons funderingskompis

TV4: Så påverkas vi av nyheter

1 november 2022. TV4 Nyhetsmorgons funderingskompis

Skapa till 100. En podd om det kreativa livet. Season 2, Ep. 25

Den 4 juli 2022. Skapa skarpt läge! Ett samtal med Maja & Marika om meditation, kreativitet och hur viktigt det är att skapa skarpt läge.

Gäst hos David Batras podcast

2 april 2021. Klas Hallberg och Anna Sahlin om irriterande gestikuleringar, mumintrollet och bortgrävda öar.

Gäst hos P4 Extra

30 december 2020. Spaning under pandemin, om munskydd, ”samhällelig osäkerhetsträning” och vikten av att gå i någon annans skor

Säljpodden – I kundens skor

21 april 2020: En intervju om att skapa värde ur mottagarens perspektiv

Pressmeddelande ”I kundens skor”

18 februari 2020. Jan Carlzon: Den här boken borde inte behövas, men den behövs!

HRnytt

13 september 2019: Supertalaren får företag att våga

Förhandlingspodden

15 april 2019: Om att att vara föreläsare och Klas metod SNHK, Sitt Ner och Håll Käften!

P4 Extras husfilosof

2015-2019. Samlade avsnitt. P4 Extra, Sveriges radio

Framgångspodden nr 193

11 juli 2018. Hångla dig till framgång. Hångla är en metafor för att ge sig hän och ta risker trots att det kan bli opraktiskt.

Krönika i NWT

23 oktober 2018: Värmlänningen som är Sveriges roligaste, en krönika av Lasse Anrell

TV4 Nyhetsmorgon 16 februari 2018

Tilde Paula ”Det är ett klockrent hångel”

Fotografier

Presskit: webbformat

Presskitet innehåller ett urval foton att ladda ner. Behöver du högupplösta bilder eller söker en annan typ av bild tveka inte att kontakta oss.
Ladda ner

Exempel på filmuppdrag

Inspirationsfilm om service för ny personal på Urban Deli.

Anmäl dig till mitt nyhetsbrev

Håll dig uppdaterad om t ex nya föreläsningar, shower och böcker samt annat jag har på gång.